Přeskočit na hlavní obsah

Kapitola 4

   Dny plynuly a lidé si všimli ,že jim Anny mizí před očima ,už si jí ani nedobíraly ,že není vdaná a začali mít o ní strach . Nenávist se proměnila v lítost nad jejím životem . I Berta ji nechávala jídlo, protože věděla o její  úmluvě. Ale Merry její nejlepší přítelkyně, kterou měla Anny za sestru se jí otočila zády , myslela jen na sebe a své štěstí . Jednoho dne když se Anny převlékala uviděla na levé lopatce znak P ,zhrozila se ,že je to pirátka a zákon mluvil jasně, nahlásit to. Ale teď si nevěděla rady, je to přece jenom její přítelkyně, nemůže jí zradit a určitě to nemůže říct komodorovi, ten o  tom musel vědět, když si jí chtěl vzít, nebo to byl důvod proč se tak nakonec nestalo ? Pomyslela si . Ale proč by jí nenahlásil ? Možná ji nechtěl ublížit . 

 Tak udělala jednu věc ,řekla to svému nastávajícímu manželovi, kterého si měla brát za týden ,nechtěla mít před ním žádné tajemství, možná chtěla i poradit a možná doufala, že to vyřeší za ní. To se taky stalo . Ten to nahlásil Siru Adamsovi ,který měl nestarosti celou oblast, ve které žili a komodor Williams mu spadl pod vedení . Ten den do domu vtrhli vojáci ,vzali Mikuláše z rukou Anny, ji spoutali a odvedli, a též odvedli i komodora . 

 Anny ,která pořádně moc nejedla sbili a někteří i znásilnili , pak ji zbitou předvedli do sálu před Sira Adamse v potech jako kdyby se mohla bránit ,byl tam i komodor , který když jí vide, udělalo se mu zle a byl z toho moc smutný. Anny se v slzách zeptala :,,Pane ,kde mám syna, co jste mu provedli ? Co jsem učinila ?" Jeden dozorčí ji uhodil a řek:,, Nežvaň , když nejsi tázaná !".  V tom Sir zakročil a začal mluvit :,, Ty nevíš proč tu jsi ? " Anny se podívala na Sira Adamse a odpověděla :,, Ne pane ,jsem jen sloužící u pan komodora Williamse, ničeho jsem se neprovinila , řekněte mi prosím, je můj syn v pořádku ?" 

  ,, Tak já ti osvěžím paměť , jsi obviněná z prostituce, pirátství, žebrání ,mám pokračovat ?! " Pak se podíval na komodora a pokračoval :,, Řekla jsi komodorovi Williamsovi,co jsi zač, nebo jsi to zatajila ?"Anny se podívala na komodora a uvědomila si ,že by mu to mohlo ublížit ,mohl by být trestán stejně jako ona a to nemohla dopustit . A tak řekla :,, Ne ,nevěděl to, nikdo to nevěděl." Když to komodor uslyšel  věděl, že ho chrání a věděl, že jí miluje a ona jeho tak zakřičel :,, To není pravda, celé jsem to věděl a neřekl, protože nikdy nebyla pirátkou ! Prosím  pane pustě jí a jejího syna , za celé beru zodpovědnost já. " 

  Adams se podíval na Anny a silně ji udeřil a pak zašeptal ,ale komodor to slyšel :,, Takže ty jsi mi lhala ?" Anny zvedla hlavu a odpověděla :,, Ne pane , nelhala, nic jsem neřekla, přísahám." Adams se podíval na komodora a pak se důrazně zeptal znova Anny :,, Takže ty mě tvrdíš ,že tak čestný muž, jako je tady komodor Williams lže ? Nebo ,že by pod svou střechou strpěl nevěstku ,pirátku a žebračku ? co ?!"  Anny odpověděla :,, Ne pane ,ovšem že ne ,nevím jak to ví, ale já nic neřekla, prosím věřte mi. " 

  V tom dal pokyn a donesly malého Mikuláše, nic mu na první pohled nebylo ,ale dožadoval se maminky ,pak následně přišel i kapitán Smith , když viděl co se stalo otočil zrak na syna . ,, Tak já se tě teď zeptám, je pravdaže malý Mikuláš je syn tady kapitána Smitha ? " Zeptal se Sir Adams . Anny znova zapřela :,, Ne není pane ". V tu chvíli ji uhodil tak silně ,že na chvílí omdlela . Po chvíli se jí zeptal znova a tentokrát odpověděla :,, ano, ano je to jeho syn. " 

 ,, Nenávratně dávám do péče malého Mikuláše tady přítomnému kapitánovi Smithovi jeho pravoplatnému otci . " Řekl písaři Sir Adams . Anny ze sebe vydala jen dlouhé :,,Neee, můj syn ." Pak jí odvedli do  žaláře a komodora domů a kapitán si odnesl svého syna též domů, kde čekala na něho chůva, která  se o něho dříve starala a malý ji poznal a začal brečet, ale tentokrát se o něj stárla dobře.

  Komodor hned co sir Adams odjel na své panství se snažil o milost pro Anny , naneštěstí se Král dozvěděl, že  Sir Adams už několikrát porušil slib ke králi a jednal za jeho zády a též odsuzoval bez řádného soudu a dal vězňům milost. Ale trvalo to moc dlouho než se tak stalo . Anny v žaláři zažívala muka , bití znásilňovaní a ponižovaní nejen od vězňů, ale i dozorců, komodor si jí vzal ze žaláře ve zbídačeném stavu. Lékaři jí nedávali velké šance na přežití .

  Merry když seto dozvěděla, co učinila propadla se hanbou a malém odřekla svatbu.  Ale Anny se nevzdávala . Jednou za ní přišel komodor Williams , chytil spící Anny za ruce a pošeptal jí do ucha :,, Moc mě mrzí co jsi si musela za žít, prosím uzdrav se , ne kvůli mě, ale kvůli sobě a svému synovi. Kéž jsem si tě vzal dokud byl čas. " 

   Anny se  po několika měsících uzdravila a o tom co se stalo s nikým nemluvila .  


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úvod

Tenhle příběh bude o mladé ženě, která to neměla v životě jednoduché,bude plný násilí,ale i radosti,touhy , vášně...   Náš příběh začíná v malé obci v ve velké rodině , tahle rodina má deset dětí a z toho osm děvčat a dva malé syny. Jedná se o příběh nejmladší dcery , který je velmi bolestivý ,ale záhy přijde štěstí,ale ne na dlouho. Tak to má mladá hrdinka našeho příběhu pořád dokola, když se ukáže štěstí,tak záhy přijde velká bolest a tu bolest přehlti ještě větší a další a další bolest a utrpení, že se zdá, že není nikde štěstí.     Ale pak se to zlomí a na chvíli má hrdinka , štěstí, které si založí, jenže to byl klam. A přijde zklamání,nebo snad ponaučení? Každé zklamání dělá z hrdinky silnější a nezávislejší ženu, které ale k sobě necítí nic ,je otupělá a myslí si, že si štěstí nezaslouží.    Je na sbebe až moc přísná. To že nemá štěstí bere jako něco normálního, přímá to a objímá to  a štěstí už nevěří. Když ho má na odsah, pustí ho. Nebo snad ne ? 

Kapitola 3 (3. část)

  Byli zasnoubení, věděli to všichni. O to víc jí nesnášeli. O to víc jí to dávali najevo. ,, Nemysli si, že jsi něco víc, dokud nemáš prstýnek, dokud nejsi jeho ženou jsi pořád jen služka ,nic víc."  Řekla jí Berta. Anny si to moc dobře uvědomovala. Už jednou se spálila nechtěla podruhé a tak byla opatrná. Vrátila se k učení, Merry dělala pokroky ,ale nejen v učení, zdálo se , že mezi Merry a profesorem něco je. A nebylo to je tak něco, pár dní po zásnubách se i profesor vyjádřil. Takže obě byli zasnoubené a šťastné. Malý Mikuláš rostl jak z vody. Chvíli to vypadalo , že jim štěstí přeje. Aspoň Merry ano, ta zářila a plánovala svatbu.    ,,Tak už víš kdy a kde to budete mít? Víš co by bylo fajn, kdybychom to měli společně, myslíš, že by to pánovi nevadilo? A počkej , budu muset se ti klanět a říkat paní? " Zeptala se Merry. Anny se na ní usmála a odpověděla:,, proč by jsi to dělala, jsi má přítelkyně, jsi jako moje sestra, mám tě moc ráda...o svatbě nic nevím, nechci se ho a